Klacht: tv al 4 maanden defect!

op 08 mei 2020 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik vind dit echt een ongelooflijk slecht verhaal en er lijkt wel geen einde aan te komen! Mijn televisie is in december spontaan gestopt met werken. De garantie van 2 jaar was net 1,5 maand verlopen. Het gaat om een tv met een waarde van EUR1499,- , dus dan mag je wel een levensduur verwachten.

Eerst krijg ik 3 keer een monteur langs, want mijn tv zou gerepareerd zijn… Niet dus.
Vervolgens krijg ik een oplossing aangeboden met een afschrijvingspercentage vanaf de datum dat de oplossing wordt aangeboden.Niet op het moment dat de tv defect is gemeld (we zijn nu een paar maanden verder)!

Dan ga ik akkoord met de oplossing en zou er binnen 10 werkdagen contact met mij worden opgenomen. Ook dit is niet gebeurd. Ik moet zelf 2 keer bellen naar Samsung met de vraag of dit wel goed gaat. Hier krijg ik 2x de reactie op dat het goed loopt, maar dat ik nog even geduldig moet zijn.

Op mijn mail die ik heb gestuurd op 20 april krijg ik pas op 30 april een reactie! En dan is de reactie: helaas we hebben het niet meer op voorraad.

Nu heb ik afgelopen dinsdag gebeld weer gebeld naar Samsung. De medewerker zou het uitzoeken en mij gisteren rond 5 uur terugbellen. Ik ben gisteren niet teruggebeld!

Zojuist weer gebeld. Er is geen collega aanwezig die mij op dit moment kon helpen, dus weer een belofte gekregen dat ik word teruggebeld….?!

Ik denk dat je ook wel kunt begrijpen dat ik niet nogmaals zo gek ben om 1 maand te wachten en dan uiteindelijk weer te moeten horen: helaas de nieuwe oplossing is ook niet op voorraad!

Een passende oplossing en uiterlijk volgende week de tv in huis!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Anita_Zoet

4 maanden geleden - Tot op heden nog steeds niet telefonisch benaderd door Samsung. Ook heb ik nog geen terugkoppeling op mijn e-mail mogen ontvangen. Ik vind dit echt schandalig. Wanneer wordt hier actie op ondernomen?

Reactie van de melder van de klacht Anita_Zoet

4 maanden geleden - Tot op heden nog steeds niet telefonisch benaderd door Samsung. Ook heb ik nog geen terugkoppeling op mijn e-mails mogen ontvangen.

Reactie van de melder van de klacht Anita_Zoet

4 maanden geleden - Tot op heden nog steeds niet telefonisch benaderd door Samsung. Ook heb ik nog geen terugkoppeling op mijn e-mails mogen ontvangen!

Reactie van de melder van de klacht Anita_Zoet

3 maanden geleden - Nog steeds geen enkele reactie mogen ontvangen van Samsung. Te schandalig voor woorden. Ik heb in de tussentijd nog diverse e-mails gestuurd met de vraag voor een terugkoppeling. Nog steeds helemaal geen reactie.

Alle klachten die gemeld zijn door Anita_Zoet