Klacht: tv advertentie

optimist18 op 30 maart 2018 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

stop met de onzin om een koppel van pakweg 30 jaar oud elkaar te laten missen terwijl de reden is dat 50 plussers korting krijgen van Specsavers. Deze advertentie is te stom voor woorden.

nooit

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 11 april 2018 om 09:38 geantwoord

Goedendag,

Bedankt voor uw e-mail. Wij stellen het bijzonder op prijs dat u uw ervaringen met ons deelt.

Onze marketingafdeling doet continu onderzoek naar onze reclames. Voordat wij een televisiecommercial uitzenden onderzoeken we de reacties en meningen van consumenten. Vervolgens worden consumenten wekelijks gevraagd of ze bijvoorbeeld de reclame waarderen, irritant of informatief vinden. Zodra de uitkomsten overwegend negatief zijn wordt er uiteraard actie ondernomen. De testresultaten van deze commercial geven aan dat deze positief wordt gewaardeerd door de doelgroep waarop wij ons met deze reclame richten waardoor wij niet kunnen uitsluiten dat u in de toekomst deze reclame nog eens zal zien.

We betreuren het dat we hier wat u betreft de plank mis slaan. We nemen uw reactie mee in de evaluatie van deze campagne.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Specsavers International BV

Alle klachten die gemeld zijn door