Klacht: TV

ranarana op 17 februari 2021 over Samsung in de categorie Electronica Merken

1 februari kochten wij een tv. 3 februari gekregen. Het monteur ui het doos uitgehaald, aangesloten en de screen was helemaal in stuk.
Het monteur terug meegenomen. Wij hebben met SAMSUNG gelijk contact genomen. De personeel gezegd dat wij gaan binnen paar dagen een nieuwe krijgen, ik heb nog e-mail gekregen met bevestiging.
En het is tot nu toe geen tv gekregen, medewerkers hebben op eigen zonder ons te vragen retour aangemeld en geretourneerd, terwijl zo hebben we niet afgesproken. En nu natuurlijk de tv’s zijn duurder geworden, en ze doet zo ingewikkeld. Ze hebben beloofd ons extra korting opsturen dat wij kunnen toch nog kopen met het zelfde bedraag van 1 februari, en wij moesten binnen 48uur die korting per e-mail krijgen, en nu is al 96 uren voorbij nog steeds niks gekregen. En die medewerkster is zo grootte drama, daar werken zo slechte personeel, ze zijn brutaal, geen respect voor klanten en heen hulp, elke dag zeggen ze morgen en praat echt agressief.
Ik vind heel slecht service en bedrijf. Zo groot en zo slecht alles geregeld.
Wij zijn ook een bedrijf, en wanneer klanten en personeel horen onze verhaal over SAMSUNG ze willen dat zeker niet mee maken.

Wij willen tv krijgen voor het zelfde inkoop bedraag van 1 februari. Anders gaan we naar hogere instantie voor zo slecht behandeling.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ranarana