Klacht: TV

op 04 mei 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Omdat ik wilde wisselen van TV provider heb ik gekozen voor KPN. Ik had al telefonie, internet en mobiele telefonie van KPN. Logische keuze om dan ook maar TV abonnement erbij te nemen. A technisch als ik ben dus gekozen voor monteur aan huis die de boel zou regelen en niet eerder weg zou gaan als dat alles zou werken. Aan de ene kant blij dat hij er nu niet nog is omdat hij dan zou moeten blijven slapen aan de andere kant laat KPN mij nu gewoon zitten. Ik heb een tv die werkt maar dan alleen omdat er met deze tv niets mis is. Er naar kijken kan ik ook maar dan alleen naar apparaat zelf en niet naar programma’s waarvoor ik deze TV heb aangeschaft en tot voor 5 minuten voor monteur aan snoertjes en dergelijke begon te trekken. Geen zender te zien dus meer. Door van alles en nog wat ( technisch verhaal ) ligt mijn vaste telefoon verbinding er ook uit. Per SMS zou ik de benodigde gegevens krijgen en dan kon ik deze invullen en dan zou ik gebruik kunnen maken van het zender aanbod van KPN en mijn vaste telefoon zou het dan ook wel weer doen.
U begrijpt het al. Uren verder en nog geen steeds geen sms van KPN. Maar eens gebeld naar de klantendienst. Helaas kreeg ik iemand aan de lijn die waarschijnlijk een snuffelstage deed. Onbeschoft was hij. Twee uur later nog maar eens gebeld. Aardige dame aan de lijn. Toen begon de verwarring pas echt. Volgens haar zou ik de codes per email gestuurd krijgen en niet zoals monteur zei per sms. Ze zou het uitzoeken en mij terug bellen. Heeft ze ook gedaan. Het kwam er op neer dat KPN een email heeft gestuurd naar een emailadres van mij die ik al 10 jaar niet meer heb. Dit had ik ook al tig keer door gegeven aan KPN en ergens in maart ook een bevestiging van heb gekregen. Of de dame zelf heeft de verbinding verbroken of er ging iets anders mis maar verbinding werd verbroken. Weer gebeld en nu met andere medewerker. Aardige man maar ik zou geduld moeten hebben. De gegevens zouden per email worden gestuurd. Wanneer weet hij niet.

Al met al ben ik heel ontevreden.

Met vriendelijke groet,
B

Gewenste Oplossing:

Als alles binnen 24 uur is opgelost. Compensatie voor de tijd en energie en een enorme taart.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Polleke1961