Klacht: Niet ontvangen product

op 11 juni 2019 over Turning Marketing in de categorie Adviesbureau

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Turning Marketing over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Turning Marketing in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Turning Marketing een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Turning Marketing

Heeft op 11 juni 2019 om 17:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

We doen u het aankoopbedrag retour.
U had ons gerust een mail kunnen sturen.

Excuus dat het zo is gelopen, het aankoopbedrag staat binnen 2 werkdagen op uw rekening bijgeschreven.

Mocht u in de toekomst nog contact willen ,dan kan dit ook via onze website.

We hopen dat uw klacht is opgelost

Met vriendelijke groet

Alle klachten die gemeld zijn door Linda kros