Klacht: levering anti blaf apparaat

op 13 juli 2018 over Turning Marketing in de categorie Adviesbureau

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Turning Marketing over deze klacht.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Turning Marketing in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Turning Marketing een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Turning Marketing

Heeft op 13 juli 2018 om 16:12 geantwoord

Beste Joep,

Excuus voor de verwarring

Met vriendelijke groet.
Albert

Bericht van Turning Marketing

6 dagen geleden - Beste Joep, Vervelend te horen, we hadden graag een mail van u ontvangen in plaats van een klacht want dan hadden we u sneller kunnen helpen. Op de website en bij het artikel staat vermeld dat het wat langer kan duren (10 werkdagen) gezien het hoge ordervolume van het product. Ik kan u echter vertellen dat uw bestelling juist is verwerkt en begin volgende week zal worden verzonden. We hopen hiermee de klacht voor u te kunnen afsluiten, mochten er toch nog vragen zijn mag u ons altijd een mail sturen. Excuus voor de verwarring Met vriendelijke groet. Albert Deze mail ook naar de klant verzonden (13-07-2018)

Bericht van Turning Marketing

6 dagen geleden - Deze mail is naar de klant verzonden: Beste Joep, Allereerst ons ecuus Vervelend te horen, we hadden graag een mail van u ontvangen in plaats van een klacht want dan hadden we u sneller kunnen helpen. Mocht u het product niet willen, omdat het wat langer duurt, dan kunnen we u direct het aankoopbedrag retourneren, we vernemen dit dan graag even van u. Op de website en bij het artikel staat vermeld dat het wat langer kan duren (10 werkdagen) gezien het hoge ordervolume van het product. Ik kan u echter vertellen dat uw bestelling juist is verwerkt en begin volgende week zal worden verzonden. We hopen hiermee de klacht voor u te kunnen afsluiten, mochten er toch nog vragen zijn mag u ons altijd een mail sturen. We hopen dat u de verwerking van de klacht positief wil beoordelen. Excuus voor de verwarring. Met vriendelijke groet. Albert

5 dagen geleden - Geen reactie van klant ontvangen op de mailberichten 1472018

Alle klachten die gemeld zijn door banketbakker48