Klacht: Ijskrabbers niet ontvangen

op 02 december 2019 over Turning Marketing in de categorie Adviesbureau

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 1 november 3 ijskrabbers besteld en betaald

Een bedrag van 29,85 heb ik betaald

Tot op heden nog niks ontvangen

Dus hoe nu verder..?

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geld retour heb gekregen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Turning Marketing over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Turning Marketing in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Turning Marketing een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Turning Marketing

Heeft op 02 december 2019 om 21:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Wat ontzettend vervelend te horen dat het nooit ontvangen is.
Er is bij een aantal leveringen wat fout gelopen bij PostNL.

Ons excuus, we gaan ervoor zorgen dat uiterlijk morgenmiddag het aankoopbedrag weer volledig op uw rekening staat.

We hopen dat deze oplossing voldoende is om de klacht positief af te sluiten.

We sturen u ook een persoonlijke mail, waar u eventuele vragen enof opmerkingen kunt plaatsen.

Nogmaals excuus!

Oplossing: per direct aankoopbedrag retour

Bericht van Turning Marketing

1 week geleden - Mail naar klant gedaan met oplossing.

Bericht van Turning Marketing

1 week geleden - Aankoopbedrag is retour gedaan naar bij ons bekende rekeningnummer

Bericht van Turning Marketing

1 week geleden - Klant geïnformeerd over de terugbetaling via persoonlijke mail.

Bericht van Turning Marketing

1 week geleden - SMS naar klant gedaan met oplossing

Bericht van Turning Marketing

1 week geleden - Nog geen reactie van klant op SMS of MAIL

Bericht van Turning Marketing

1 week geleden - Helaas op gene reactie ontvangen. Niet op mail, niet op sms

Bericht van Turning Marketing

1 week geleden - Nogmaals mail naar klant gedaan, met de vraag of het is opgelost. Tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen

Bericht van Turning Marketing

1 week geleden - Nog geen reactie

Bericht van Turning Marketing

1 week geleden - Nog geen reactie ontvangen

Bericht van Turning Marketing

1 week geleden - Kunt u de klacht afsluiten?

Bericht van Turning Marketing

1 week geleden - Klacht was na 2 min opgelost, echter reactie blijft uit. Graag reactie

Alle klachten die gemeld zijn door Cisca Willemsen