Klacht: Ijskrabber

Erik v op 08 december 2019 over Turning Marketing in de categorie Adviesbureau

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb ijskrabber bestelt in november
Maar nog niks onvangen

Gewenste Oplossing:

Als ik de ijskrabber krijg of me geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Turning Marketing over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Turning Marketing in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Turning Marketing een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Turning Marketing

Heeft op 08 december 2019 om 21:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Erik,

We vinden het erg vervelend dat u nog niks ontvangen heeft. Allereerst ons excuus, voor het feit dat u het nog niet ontvangen heeft.

We kunnen u vertellen dat de Ijskrabber in de komende dagen kunt verwachten. Hij is verzonden met Bpost vanuit België.

Hier kunt u uw order tracken:

https:track.bpost.cloudbtrwebsearch?langnlitemCodeLVS2016933310575522N1postalCode8255jk

We hopen dat de klacht positief is opgelost en kan worden afgerond.

We sturen u ook een sms.

Mvg

Bericht van Turning Marketing

4 jaren geleden - Sms met tracking nummer verzonden naar klant.

Bericht van Turning Marketing

4 jaren geleden - We hopen dat u ons bericht heeft ontvangen

Bericht van Turning Marketing

4 jaren geleden - Nog geen reactie ontvangen van klant.

Bericht van Turning Marketing

4 jaren geleden - Nog geen reactie

Bericht van Turning Marketing

4 jaren geleden - Is de klacht voor u opgelost?

Alle klachten die gemeld zijn door Erik v