Mijn Klacht:
Ik heb ijskrabber bestelt in november
Maar nog niks onvangen
Gewenste Oplossing:
Als ik de ijskrabber krijg of me geld terug
Erik v op 08 december 2019 over Turning Marketing in de categorie Adviesbureau
Ik heb ijskrabber bestelt in november
Maar nog niks onvangen
Als ik de ijskrabber krijg of me geld terug
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Turning Marketing over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Turning Marketing in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Turning Marketing een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 08 december 2019 om 21:39 geantwoord
Beste Erik,
We vinden het erg vervelend dat u nog niks ontvangen heeft. Allereerst ons excuus, voor het feit dat u het nog niet ontvangen heeft.
We kunnen u vertellen dat de Ijskrabber in de komende dagen kunt verwachten. Hij is verzonden met Bpost vanuit België.
Hier kunt u uw order tracken:
https:track.bpost.cloudbtrwebsearch?langnlitemCodeLVS2016933310575522N1postalCode8255jk
We hopen dat de klacht positief is opgelost en kan worden afgerond.
We sturen u ook een sms.
Mvg
Bericht van Turning Marketing
4 jaren geleden - Sms met tracking nummer verzonden naar klant.
Bericht van Turning Marketing
4 jaren geleden - We hopen dat u ons bericht heeft ontvangen
Bericht van Turning Marketing
4 jaren geleden - Nog geen reactie ontvangen van klant.
Bericht van Turning Marketing
4 jaren geleden - Nog geen reactie
Bericht van Turning Marketing
4 jaren geleden - Is de klacht voor u opgelost?