Klacht: Geen bevestiging noch ontvangst

Claudia dub op 20 december 2019 over Turning Marketing in de categorie Adviesbureau

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mn ruitkrabber is niet bevestigd na betaling of ontvangen. 1 dec besteld.

Gewenste Oplossing:

Als ik het product binnen 2 weken binnen krijg. Boter bij vis heet dat!

Beoordeling 7/10 star-4 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Turning Marketing over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Turning Marketing in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Turning Marketing een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Turning Marketing

Heeft op 20 december 2019 om 07:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Claudia,

Allereerst wat vervelend te horen en natuurlijk direct hiervoor ons excuus.
De bevestigingsmail is misschien in uw spamfolder gekomen?
We hebben de bevestigingsmail zojuist nogmaals verzonden naar: [email protected]

Het product is verzonden via Bpost vanuit Belgie naar uw adres in Nederland en we voegen u in dit bericht een tracking url toe, maar sturen u ook even een mail met een trackingcode.

We hopen dat we de klacht op deze manier positief hebben opgelostafgesloten.

We wensen u fijne feestdagen.

Nogmaals excuus

Dit is de tracking link:

track.bpost.cloudbtrwebsearch?langnlitemCodeLVS2016933310793118N1postalCode1974LD

Bericht van Turning Marketing

4 jaren geleden - Mail verzonden met tracking link

Alle klachten die gemeld zijn door Claudia dub