Klacht: tuppler roldordijnen werken niet goed.

op 09 april 2013 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 22-02-2013 zes tuppler rolgordijnen in verschillende maten gekocht en direct op maat gemaakt/opgehangen. In eerste instantie hing het perfect voor de prijs/kwaliteit. maar na verloop van tijd begonnen de randen van de gordijnen om te krullen en het mechanisme steeds slechter op te rollen. maar nu hebben ze een paar dagen dicht gezeten vanwege vakantie en rollen ze allemaal niet goed meer op, als in:rolt scheef op, raakt de houder, eindigt niet gelijk bovenin, en een algehele indruk van het ziet er niet uit. en dan heb ik het dus over rolgordijnen van nog geen 2 maanden oud.?

Gewenste Oplossing:

Aankoop bedrag terug, product voldoet niet waar het voor gemaakt is .
Inmiddels het geld in de vorm van de IKEA kaart met tegoed teruggekregen, dit i.v.m. het ontbreken van de originele bon (bankafschrift gebruikt)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 11 april 2013 om 19:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

klant mag de rolgordijnen retour brengen en krijgt het geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van IKEA beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]