Klacht: Tunnelvisie van te jonge niet ervaren medewerksters

op 17 september 2017 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

Sinds dit jaar te maken met de groep. En ik ben het idd. Met andere schrijvers eens, ze liegen alsof ze het zelf geloven. Ik kan hier een boek over schrijven, een slecht boek overigens, maar ze hebben iets geleerd, staat in een boek, en zo is het in hun beleving. Ik ben helemaal klaar met deze mensen…. leugenaars, intimiderende snotneuzen, en de eis van de rechter gewoon negeren. Hier komen ze. Niet weg mee, want ik stel de rechtbank hier sn op de hoogte.

Als ze zich nergens mee bemoeien

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 16 oktober 2017 om 14:26 geantwoord

Geachte mevrouw Biemans,
Hartelijk dank voor dit signaal dat u op 17 september 2017 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan.

Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door Coby Biemans