Klacht: Tuintegels

op 19 juli 2016 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Tuintegels besteld en gevraagd zijn ze op voorraad kregen te horen dat ze ruim voldoende op voorraad waren. Als we op maandagmiddag niets hadden gehoord over de levering moesten we zelf even contact opnemen.
Kregen toen opeens te horen dat de tegels niet op voorraad waren en ze niet wisten wanneer ze geleverd zouden worden. Na veel verwijten van het personeel dat het niet gezegd was uiteindelijk de gehele bestelling geannuleerd kreeg toen te horen dat het twee weken duurt voor ik me geld teruggestort heb. Toen w zeiden het geld groeit niet op me rug kregen we als antwoord dat is ons probleem niet. Al met al was dit ons eerste en laatste bezoek aan Hornbach.

Dat ze eerlijk zijn over de voorraad en het geld sneller terug storten en niet dat je twee weken moet wachten. Het personeel mag wel wat vriendelijker zijn.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 20 juli 2016 om 12:37 geantwoord

Bericht van Hornbach

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Scheer, Via onze vestiging in Wateringen is uw klacht opgepakt en inmiddels afgehandeld. Wij danken u hartelijk voor het melden van uw klacht. Met vriendelijke groet, Hornbach Nederland Bouwmarkt BV

Alle klachten die gemeld zijn door Sharita62