Klacht: Niet te bereiken tuincentrum koeman.

Bloementuin. op 10 januari 2024 over Tuincentrum Koeman in de categorie Tuincentra

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb zaden bestelt en betaalt,maar ik hoorde helemaal niets meer ,ook niet na meerdere emails ,ik heb gezocht naar een telefoonnummer maar zonder resultaat.ik had een bericht op hun facebook gezet dat ik me geld terug wil hebben ,nu hebben ze me daar geblokkeerd.dit is dus oplichting.

Gewenste Oplossing:

Geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tuincentrum Koeman

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tuincentrum Koeman nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bloementuin.