Klacht: Ondeskundig en onbetrouwbaar

Op 18 Januari 2017 heeft Trum Dakmontage reperatiewerkzaamheden aan mijn plat dak uitgevoerd. Het kunststof folie is daarbij grotendeels weggesneden en daaroverheen hebben zij bitumen gelegd aansluitend op de restanten van het folie. Wat ik niet wist (en zij wel hadden moeten weten) is dat deze combinatie niet werkt. Bitumen kun je niet hechten op kunststof. De lekkage is daardoor verergerd, met als gevolg veel waterschade en zelfs kortsluiting. Eén keer is Trum Dakmontage teruggekomen met een kit-pistool om te proberen het een aan het ander vast te plakken. Uiteraard zonder het gewenste resultaat. De hele operatie heeft me €1500,00 gekost. Verhaal halen bij dit bedrijf (Jan Trum) kostte me 2 maanden, met als uiteindelijke antwoord via de app dat hij wegens ziekenhuisopname de telefoon niet kon beantwoorden, om daarbij vervolgens te melden dat het bedrijf failliet is en hij me niet verder kan helpen. Hij heeft me schriftelijk garantie gegeven op zijn werkzaamheden, maar zegt dat ie niks voor me gaat doen.
Ondeskundigheid is te vergeven, onbetrouwbaarheid niet. Ik heb het dak door een ander bedrijf (voor dezelfde som) laten herstellen. De rommel van Trum Dakmontage eraf en een nieuw kunststof dak.

Vergoeding van de extra kosten die ik heb gehad.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Trum Dakmontage en Sloopwerken

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Trum Dakmontage en Sloopwerken nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gert Oude Sogtoen