Klacht: Trui via internet besteld

op 23 januari 2014 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Dag,

Mijn klacht gaat over een bestelling via internet.
Ik heb een trui besteld en werd netjes op tijd geleverd. Ik heb deze (dacht ik) netjes betaald totdat ik ineens een brief binnen kreeg van gothia die mijn trui van 30,- euro naar 75 euro heeft verhoogd. Hier was ik niet mee eens omdat ik een fout heb gemaakt via internetbetaling maar daar wou Gothia niets mee te maken hebben en ik MOEST het maar gewoon betalen. Ik wist hier dus geen raad mee en is nu is het zo ver opgelopen dat ik mijn mooie H&M trui van 30 euro nu 387,31 EURO is geworden !!!! Dit gaat wel heel erg ver H&M voor een trui van 3 tientjes. Dit kan ik nooit betalen (ik ben maar een simpele student).

Ik hoop op een fatsoenlijke oplossing met een fatsoenlijk voorstel want voor dit bedrag had ik 12 truien kunnen kopen. Dit terwijl ik toch altijd een vaste klant ben geweest, word ik zo behandeld(jammer).

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 04 februari 2014 om 14:31 geantwoord

Hallo,

Vanuit de H&M Klantenservice hebben wij op 29 januari de klant een e-mail verstuurd en meerdere malen contact gehad met de klant. Ook hebben wij gebeld op 4 februari en hebben wij verteld dat ook wij deze situatie heel erg vervelend vinden. Wij kunnen ons voorstellen dat het frustrerend is dat er voor één artikel hele hoge kosten zijn berekend door de afgelopen jaren.
Helaas is er geen mogelijkheid voor ons om deze klant verder te helpen. Wel hebben wij advies gegeven wat de klant het beste kan doen om ervoor te zorgen dat er minder betaald hoeft te worden aan instantie.

Hoewel deze klacht nog niet is opgelost voor de klant, gaan wij hem nu afsluiten.
De klant gaat zelf verder aan de slag met deze kwestie.

H&M Klantenservice.

Neem gerust contact op als je nog verdere vragen hebt.
Je kunt ons bereiken op:

Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.

Telefoon 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax 0900 - 0401059
E-mail klantenservice.nl@hm.com