Klacht: troep

op 18 juli 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Altijd de boodschappen bij Dirk, leuk zo’n actie met krasloten. Een behoorlijke stapel loten opgespaard en krassen maar….De laptop onder de zilveren shit, mijn broek en na ruim 1500 euro boodschappen nog geen pak hagelslag gewonnen. Doe maar geen acties meer in de toekomst, maar hou de kassa prijzen aantrekkelijk, dat is beter voor ieder laptop, broek, zitbank en vaste klanten.

Geen kras rommel meer in acties!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 21 juli 2017 om 18:43 geantwoord

Bedankt dat u dit bij ons kenbaar heeft gemaakt.
Wat jammer dat u geen prijs heeft gewonnen. Ik kan u garanderen dat elke code evenveel kans heeft om een prijs te winnen.
Wanneer er een code wordt ingevoerd wordt er gekeken of er een prijs op
gevallen is. Aan de hand van het resultaat gaat het rad draaien. Het is dus niet zo dat het rad draait en daarmee wordt bepaald of er een prijs is gevallen.
Er zijn zeker al genoeg mensen die een prijs hebben gewonnen. Wel is het natuurlijk zo dat er veel meer kraskaartjes zijn dan dat er prijzen zijn. Maar met ruim 6.000 prijzen is de kans zeker aanwezig dat u wel wat kunt winnen.
Uw bevindingen zal ik delen met onze marketing afdeling.

Alle klachten die gemeld zijn door Dennis Wolvers