Klacht: Trieste service op retourrecht

op 02 mei 2017 over NachtrustOnline in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dekbed besteld via Terschellinger.com, open gemaakt om op bed te passen en dit bleek niet te gaan. Na contact te hebben opgenomen, blijkt hij niet te retourneren te zijn ,omdat de zegel is verbroken. Bleek er een zegel aan de achterkant te zitten wat ik niet had gezien.

Nu willen ze de producten niet terug nemen. Op de website (Nachtrustonline.nl) wordt echter niet verwezen naar deze uitzondering, terwijl het recht op retour wel wordt vermeld. De algemene voorwaarden laten een witte popup zien op Tesschellinger.com. Wij konden het dus niet van te voren weten.

Hele verhaal + screenshots is hier te vinden:

www.janwillem.pro/blog/waarom-je-nachtrustonlinenl-links-moet-laten-liggen

Gewenste Oplossing:

Product teruggenomen wegens retourrecht, geld terug en aanpassingen websites.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NachtrustOnline over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door JWZ66