Klacht: Treurig valentijnsboeket

op 21 februari 2017 over Topbloemen.nl in de categorie Internetshops - Bloemen en planten

Voor Valentijn een grote bos rozen besteld, het boeket wat werd bezorgd bestond uit 10 roosjes waarvan er al 2 de kop lieten hangen en de overige rozen hingen de volgende dag al. Dat voor een boeket van € 45,00 schandalig. na een week heen en weer mailen om mijn geld terug te krijgen, sturen ze nogmaals naar Valentijn een bosje rozen terwijl ik duidelijk had aangegeven dit niet op prijs te stellen omdat het mosterd na de maaltijd is. Te vergeefs want er wordt wederom een treurig boeketje afgeleverd. Ik heb de ontvangen gevraagd het boekt terug te sturen en niet te accepteren. Wat een waardeloze organisatie die topbloemen.

Ik ben tevreden als er geluisterd wordt en men mij mijn geld terug geeft.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Topbloemen.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Topbloemen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Topbloemen.nl

Heeft op 15 september 2017 om 15:35 geantwoord

Vervelend te horen dat het boeket niet de kwaliteit had welke de klant van Topbloemen had mogen verwachten.
Wij betreuren dit ten zeerste.
Wij hebben de klant een excuusboeket aangeboden.
Voor dat wij van de klant vernamen dat zij dit niet wilden was de bloemist al onderweg en is het boeket bezorgd.
Wij betreuren dat het mis is gegaan met deze bestelling.

Heeft op 15 september 2017 om 15:54 geantwoord

Wilde geen nieuw boeket maar het geld terug. Het tweede boeketje was net zo slecht.

Alle klachten die gemeld zijn door eecbraun