Klacht: trenquête einen

dhr Drissen op 01 november 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tijdens de (avond)spits zijn er 2 personen aan boord van een overvolle trein (zoals gewoonlijk) die een enquête houden over de tevredenheid van reizigers.
Veel mensen moeten staan, en er worden door de betreffende personen die de enquête afnemen maar liefst 4 ongebruikte zitplaatsen gebruikt om hun formulieren neer te leggen.
Ik zeg hier iets van, en ik krijg een zeer onbehoorlijk antwoord van een van de heren.

Het is al irritant genoeg dat de vaste passagiers iedere dag weer een overvolle trein aantreffen, terwijl in de vroege uren van de dag 2 treinstellen aan elkaar gekoppeld zijn met amper passagiers aan boord.

Gewenste Oplossing:

2 treinstellen tijdens de avondspits (va. 16.00 uur) en vakkundig enquêtepersoneel, met fatsoen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van

4 jaren geleden - Beste dhr Drissen, Wat een vervelende situatie. Wat is je beginstation, eindstation en vertrektijd en is het vandaag gebeurd? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Hallo Arriva, dit gebeurde in de trein van Maastricht-noord (16.32 uur) richting Heerlen.

Arriva

Heeft op 01 november 2017 om 22:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste dhr Drissen,

Dank je wel voor je aanvulling.

Ik heb je je klacht doorgestuurd naar de verantwoordelijke in de regio, zodat dit nagekeken en besproken kan worden.

We kunnen geen beloftes doen voor extra treinstellen helaas. In de spits moeten we de stellen ivm de drukte zo goed mogelijk verdelen. Buiten de spits hebben we meer ruimte om treinen langer te maken, omdat er dan minder ritten en reizigers zijn.

Ik stel het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van je ervaring. Zo kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S.

Met vriendelijke groet,
^WB
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door