Klacht: W.C

[email protected] op 06 april 2014 over trendplaats.com in de categorie Websites - Advertenties

Ik moest op 5 april in de trein naar de w.c voor een grote boodschap het stonk er en er was geen water en papier maar om dat ik zo er moest heb ik mijn behoefte maar gedaan ben boven de pot blijven hangen en moest het geheel met papieren zakdoekjes bedekken .Toen ik van de w.c kwam stond er een conducteur waar ik mijn verhaal aan kwijt kon ja dat weet ik dat er geen water en papier was maar de schoonmakers stakende treinen worden ook niet gepoetst en daar was de kous mee af de meneer die toen naar de w.c ging zegt dat spoel ik het wel weg met mijn plas ik antwoorden doe je best.
Sorry dit mag toch niet voorkomen . Ik leg dit ook bij de bond neer als ik op kantoor ben het was de trien van Den Haag die om +20.00 uur in Eindhoven aankwam we betalen toch voor de trein want goedkoop is anders dan moeten jullie eigen personeel het maar doen en dat ze staken zal wel een redenen hebben dus de bal ligt in zijn geheel bij jullie en niet bij de schoonmakers .

Hier kun je nooit en ten nimmer mee tevreden zijn

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over trendplaats.com

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over trendplaats.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door