Klacht: trekkingsuitslag van 10 Januari 2016 veranderde op 11 Januari

op 18 januari 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Ik had een 1/5 lot met eindcijfer 11 gekocht en op 10 Januari om 22:20 zag ik dat ik 20 euro had gewonnen, ik had ook nog handmatig gekeken en voor eindcijfer 11 had je een prijs van 20 Euro voor een 1/5 lot. Toen ik mijn lot ging inwisselen zeiden ze dat ik maar 2 euro had gewonnen en ik nam mijn lot terug naar huis. Toen ik weer ging kijken naar de trekkingsuitslag kon ik niets meer terugvinden, het leek alsof alle prijzen veranderd waren. Ik vind dit echt niet kunnen. Ik hoop niet dat iemand anders een hele hoge prijs dacht te hebben gewonnen en daarna het toch niet mocht krijgen.

De staatsloterij zou dan 2 trekkingsuitslagen voor 10 Januari geldig moeten maken en dat iedereen zijn prijzen krijgt

Bericht van Staatsloterij

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw, Naar aanleiding van uw klacht op de website Klacht.nl wil ik u graag de volgende toelichting geven. Ik vind het heel erg vervelend dat de trekkingsuitslag op onze website niet meteen accuraat was. Mijn oprechte excuses voor het ongemak. De trekkingsuitslag van 10 januari 2016 is door een technische storing te laat gepubliceerd op onze website. Er kunnen geen rechten ontleend worden aan de trekkingsuitslag op de website, wanneer deze afwijkt van de uitslag die door de notaris is opgesteld. Het spijt mij u niet anders te kunnen berichten. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen via klantenservice@staatsloterij.nl of 0800 023 13 03 (gratis). Met vriendelijke groet, Lendsey Lopes Klantenservice Staatsloterij

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Staatsloterij in behandeling genomen

Bericht van Staatsloterij

1 jaar geleden - Wij hebben onze excuses aangeboden voor de late publicatie van de trekking. Er kunnen echter geen rechten aan ontleend worden.

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 24 juli 2016 om 13:04 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Het spijt mij u niet anders te kunnen berichten.

Lendsey Lopes
Klantenservice Staatsloterij

Alle klachten die gemeld zijn door cvgvan