Klacht: treinverbinding Vroomshoop-Almelo

op 10 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vanochtend – 7 juni 2016- was Arriva niet in staat om vervangend busvervoer te organiseren voor gestande treinreizigers vanuit Marienberg. De reisigers werden aan hun lot overgelaten : ze moetsen zelf maar kijken hoe ze voor vervoer moesten zorgen.

Ik ben tevreden wanneer Arriva een betrouwbare treinverbinding tussen Marienberg (straks Hardenberg) en Almelo garandeert zodat ik dagelijks op tijd op mijn werk ben en mijn afspraken kan nakomen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 10 juni 2016 om 05:37 geantwoord

Hallo Roel,

Bedankt voor je bericht. Ik heb even voor je nagekeken wat er dinsdagochtend gebeurd is. Op het moment dat een storing zich aandient, worden door onze verkeersleiding meteen bussen besteld. Deze bussen worden gereden door een particulier bedrijf. We hebben zelf helaas geen bussen op afroep klaar staan.

Normaal gesproken duurt het ongeveer een uur voordat de vervangende bussen aan het rijden zijn. De bussen moeten geregeld worden, maar ook moet er nog een chauffeur beschikbaar zijn. Afgelopen dinsdagochtend was het dermate druk dat er geen vervangende bussen beschikbaar waren. Na een kleine anderhalf uur was de storing uiteindelijk verholpen en werd de dienstregeling weer opgestart.

Uiteraard begrijp ik dat dit alles voor jou als reiziger frustrerend is, echter dan weet je even hoe een en ander afgelopen dinsdag verlopen is. We bieden je onze excuses aan voor de opgelopen vertraging en het ervaren ongemak.

^DK
Webcareteam Arriva