Klacht: treinstel

op 01 augustus 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

zondagmorgen moesten we overstappen in leleystad naar de trein aan de overkant richting amsterdam, de treinstellen zaten gewoon aan elkaar en de deuren waren open. er was ook niets vermeld toen we om 9,17 dachten , hij zou om 9.14 al vertrekken. m,n schoonmoeder naar buiten was het voorste gedeelte al weg. er zaten meerder mensen in dat treinstel, en helaas moesten wij toen wachten. het leek ons maar een kleine moeite om even een melding te doen, of de deuren op slot te doen om dit soort klachten te voorkomen. vr groet marita en schoonmoeder

Gewenste Oplossing:

onze hele planning verliep toen anders dus ik zou het heel fijn vinden om nog een dagje met haar te mogen reizen. op jullie kosten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 09 augustus 2016 om 09:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door marita timmer