Klacht: Treinkaartje werkt niet. graag 18 euro terug

op 07 juni 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn zoon heeft vrijdag online een treinkaartje gekocht, dit wilde niet lukken,wel betaald,email gekregen. En moet je op die link klikken dan moet er een voucher code ingetypt worden heeft hij gedaan en toen kon hij niet verder komen, nog gechat met iemand van de NS maar die heeft nog geprobeerd zegt de pc van is gebruikt. Dus hij wilde weg zaterdag dus nog een ticket gekocht dat lukte wel dus 36 euro betaald wat eigenlijk 18 wezen moest. Heb 3x naar de hema klantenservice gebeld 1x half uur gefietst naar hema in Winschoten konden ze mij niet helpen was online gekocht. Hema Hema waar praten we over zo’n groot winkelketen hij wil graag zijn 18 euro terug en geen treinticket want hij gaat toch niet weer weg. Hema schaam je.
Graag reactie terug.

Gr Ina Meesters

Gewenste Oplossing:

Graag 18 euro retour en geen ticket

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Koosmeesters@hetnet.nl