Klacht: Trein vervangend busvervoer

op 02 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zaterdag 1 oktober 2016

De treinen reden niet tussen sappemeer oost en winschoten.
Was helemaal niet duidelijk aangegeven waar de bussen stopten.
Vervolgens rijden er bussen langs probeer je ze aan te houden zwaaien ze terug.
Vervolgens stopte er een bus toen ik naar huis liep, liep gauw naar de buschauffeur toe en vroeg of deze naar winschoten ging hij zei je houd me van te tijd af!! Erg onbeschoft
A medal ben ik met 2 uur en drie kwartier in Winschoten gekomen!!! Ik vind het erg slecht hoe dit geregeld is!

Gewenste Oplossing:

Dit beter organiseren wanneer er een bus vervoer is!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 02 oktober 2016 om 07:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Stefanie,

Jammer om te lezen dat het gisteren niet soepel is verlopen met treinvervangend vervoer. Uiteraard is het streven om de overlast tijdens werkzaamheden zoveel mogelijk te beperken. Ik stuur je klacht intern door, zodat men in de regio op de hoogte is van jouw bevindingen.

We bieden je onze excuses aan voor de opgelopen vertraging en het ervaren ongemak.

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Stefanieheikens