Klacht: Trein tijden

op 31 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Treinen die te vroeg verrekken .
Op het perron staat een klok.
De trein moet om 17 over vertrekken, kom ik aan
staat er op de klok dat het nog maar 14 is. Is er trein al weg. Dit is nu al een paar keer gebeurd.
Erg vervelend omdat ik vanuit een andere trein moet overstappen .

Als de treinen niet meer te vroeg vertrekken .
Want ik heb in totaal al meer dan 3 uur vertraging gehad Door dit soort geintjes. Er wordt wel gezegt het is maar een half uurtje. Maar al die halve uurtjes worden nu wel veel uurtjes

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

7 maanden geleden - Hallo Sandra, Jammer om te lezen dat je de trein gemist hebt. Kun je mij nog aangeven hoe laat dit precies was, op welk station en waar je naar toe wilde reizen? Voor veel van onze trajecten geldt overigens dat treinen op zaterdag en zondag op net iets andere tijden vertrekken dan op werkdagen. Met vriendelijke groet, ^DK Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 09 augustus 2016 om 07:59 geantwoord

\"Jammer om te lezen dat je de trein gemist hebt. Kun je mij nog aangeven hoe laat dit precies was, op welk station en waar je naar toe wilde reizen? Voor veel van onze trajecten geldt overigens dat treinen op zaterdag en zondag op net iets andere tijden vertrekken dan op werkdagen.\"

Gevraagde informatie ontbreekt vooralsnog. Klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Ikke1993