Klacht: Trein te laat overstap gemist

op 15 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Iedere ochtend is de trein van 7:51 van Harlingen naar Leeuwarden te laat, 3 of 4 minuten om precies te zijn, toevallig precies genoeg om mijn overstap op de NS trein naar grou te missen, hoe bestaat het.alsof ze het erom doen .

Het is erg frustrerend,iedere ochtend is het weer raak standaard 7:54/7:55 komt de trein aan inplaats van 7:51,als je dat niet kunt waarmaken zet het dan ook niet in de dienstregeling.

Ik vraag mij ook af hoe Arriva het voorelkaar krijgt om een lijn waar twee treinen per uur rijden te laat te komen.

Gewenste Oplossing:

Pas als arriva er in slaagt om de trein om 7:51 te laten vertrekken, en er dan standaard ook voor zorgt dat ik mijn overstap haal, ben ik tevreden,dit kan gewoon niet,je wordt bijna gedwongen om een trein eerder te nemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 15 december 2017 om 18:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste LarsB2000,

Ik begrijp dat je van deze situatie baalt! Vooral als je de overstap niet haalt.

Ik stuur je klacht door naar de verantwoordelijke afdeling met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Onze excuses voor het ervaren ongemak.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Met vriendelijke groet,

^Jessica
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door LarsB2000