Klacht: trein rijdt niet ivm werk aan het spoor

op 19 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Het is zaterdag 18 juni
mijn dienst zat er op om 22.00 ik werk in een verpleeghuis.
ga altijd met de trein van 22.25 van europa park naar martenshoek.kom ik op het station rijd de trein niet ivm werk aan het spoor er worden bussen in gezet geen probleem.
Wacht ik op de bus zegt de buschaffeur je kunt niet mee want de bus zit vol (chauffeur ja daar kan ik niets aan doen en daar kon je het mee doen )+na overleg 1 uur wachten op de volgende bus.
Dat is onacceptabel! als vaste klant waar blijft de service voor klanten en als vrouw bij een station staan veilig is dat niet
We betalen een hoop voor openbaar vervoer
ik heb moeten inchecken dus kost mij geld ben met een collega mee gegaan die 1 1/2 uur later vrij was heeft mij geld gekost ik eis mijn geld terug
HOE GAAN JULLIE DIT OPLOSSEN?IK BEN HEEL BOOS
BINNEN 3 WERKDAGEN VERWACHT IK REACTIE
ARRIVA LAAT HUN KLANTEN IN DE KOU STAAN

geld terug
bij werken aan het spoor vervoer voor iedereen regelen geen mensen in de kou laten staan

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 19 juni 2016 om 08:03 geantwoord

Beste Dorien,

Jammer om te lezen dat je na een dag hard werken niet met de treinvervangende bus naar huis kon omdat deze vol zat. Begrijpelijk dat je daar van baalt. Gelukkig was een collega zo lief om je naar huis te brengen.

Je geeft aan dat je wel ingecheckt hebt, maar niet hebt kunnen reizen met de bus. Mocht het zo zijn dat je daardoor extra kosten hebt gemaakt, dan kun je restitutie aanvragen. Je kunt dat hier: https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/contact.htm doen. Helaas is op dit moment (zondag 19 juni) door onderhoudswerkzaamheden het contactformulier tijdelijk buiten werking. Wanneer deze weer werkt kun je een restitutieverzoek indienen. Excuses voor het ervaren ongemak van gisteravond!

^MR
Webcareteam Arriva