Klacht: Trein rijdt niet en geen informatie

op 27 augustus 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik sta nu (27-8, 00:39 uur) op het station in Maastricht. Om 00:07 uur zou mijn trein naar Geleen-Lutterade vertrekken, maar deze vertrok dus niet. Om +- 00:30 werd ons, nadat we er zelf om vroegen, verteld dat de trein de rest van de dag niet meer zou rijden. Verder geen info…
Sta nu nog steeds te wachten op info over verder vervoer of oorzaak o.i.d…..
Ik vind het niet kunnen dat er geen duidelijkheid gegeven wordt over verder verloop.

Ik zou tevreden zijn als ik geïnformeerd was geworden over het waarom mijn trein niet rijdt en alternatieve reismigelijkheden.
Daarnaast wil ik dat mijn treinkaartjes, als ook toiletbezoek, vergoed worden.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 06 september 2016 om 10:16 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Yhpgoossens