Klacht: Trein rijdt door zonder te stoppen!

op 01 december 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds september 2016 is het al vier keer gebeurd dat de trein ’s sochtends tussen 7:00 en 8:00 langs station Dordrecht Stadspolders rijdt zonder te stoppen. Vanochtend was het wéér raak en was voor mij de maat vol. Een keertje kan gebeuren, maar vier keer vind ik erg vervelend, want hierdoor mis ik aansluitingen en kom ik te laat. Daarnaast ben ik erg benieuwd naar de oorzaak van dit voorval, want als ik naar de treinen keek zag ik nog genoeg ruimte. Daarnaast is een excuus wel gepast, want ik krijg het idee dat het arriva niet zoveel interresseert, want er wordt niks door gecommuniceerd met de klant.

Ook vind ik het vreemd dat er op drukke momenten in de spits erg korte treinen worden ingezet op het traject Dordrecht-Gorinchem/Geldermalsen. Dit kan ik nog begrijpen door gebrek aan materiele inzet, maar misschien zou hier nog iets aan gedaan kunnen worden?

Gewenste Oplossing:

Duidelijkheid over de oorzaak, waardoor dit probleem steeds voorkomt.
En een excuus zou ook niet misplaatst zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 dag geleden - Hoi Sebastien, Wat jammer om te lezen dat de trein niet op het station is gestopt waar jij uit wilde stappen! Zou je me kunnen vertellen hoe laat je waar bent ingestapt? Met vriendelijke groet, ^NT Arriva webcare

Reactie van de melder van de klacht sebastienw

1 dag geleden - Het ging om de trein van 7:26 richting Dordrecht. Ik wilde instappen op station Dordrecht Stadspolders.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 01 december 2016 om 19:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hartelijk dank voor je aanvulling! Ik heb je bericht doorgestuurd naar de regio, zodat hiernaar gekeken kan worden.

Met vriendelijke groet,
^NT
Arriva Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door sebastienw