Klacht: Trein richting venlo rijd altijd te vroeg aan

op 15 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste arriva,
Ik reis al jaren met de trein van arriva (toen veolia)
Zat eerst op school in nijmegen, nu ik een nieuwe studie doe en richting venlo moet, vind ik het vervelend dat de trein al 3x 2 minuten eerder is aangereden. Aangezien ik moet wachten bij de slagbomen om over te steken is het voor mij kansloos om de trein te halen. Ik reis eerst met de bus, daarna de trein. 7.39 = 7.37 enz. Mijn klok staat goed met de klok van het station. Hoop dat hier snel iets aan gedaan word, ben niet de enigste die hier last van heeft.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer de trein gewoon wacht op de tijd dar hij aan moet rijden, het moet allemaal snel snel. En dan zijn we in venray weer iets te vroeg en moeten we daar weer 1 minuut stilstaan

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 15 september 2017 om 10:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Lotte ten Holder,

Oei, niet leuk dat 2 minuten zo'n verschil kunnen maken. Jammer om te lezen dat de trein eerder vertrekt. Ik heb je klacht doorgestuurd naar de regio en ik hoop dat je snel verbetering merkt.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^JK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Lotte ten holder