Klacht: Trein niet vertrokken

op 29 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De trein van zondag 19 juni 0.29 uur vertrok niet om een onbekende reden. Na 35 minuten werd er eindelijk omgeroepen dat de trein niet zou vertrekken. Om 01.35 uur eindelijk een vervangende bus met een vr. chauffeur die al 12 uur achter het stuur had gezeten. Kan allemaal gebeuren !!! Nu mijn vraag: Op station Noord stonden ook passagiers meer dan een uur te wachten op een trein die dus niet kwam. Een dame nam na een uur een taxi naar Winsum voor de prijs van 45 euro. Ook zij maak hiervan melding dmv een klacht, en vraagt netjes of er nog iets als een schadevergoeding is. Want ja, als alleenstaande moeder met één studerend kind is 45 euro een hoop geld. Tot op heden heeft ze na anderhalve week NIETS van Arriva gehoord ,wat een slechte zaak is !!! Kunt u mij hierover berichten hoe dit precies zit ? Graag géén standaard briefje maar een ECHT antwoord.

Graag een eerlijk en oprecht antwoord en geen standaard antwoord. Graag zou ik zien dat de vrouw schadeloos gesteld wordt.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

8 maanden geleden - Beste Kees, Ik begrijp uit je bericht dat een dame, welke op Station Noord in Groningen een klacht heeft ingediend. Heeft ze dit via de website gedaan? Zo ja, dan heeft ze een bevestiging ontvangen dat mijn collega's van de klantenservice er naar streven om haar binnen 15 werkdagen van een reactie te voorzien. Wanneer heeft deze dame een klacht ingediend en heeft ze dit inderdaad via de website gedaan of op een andere manier? Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam

Arriva

Heeft op 05 juli 2016 om 07:58 geantwoord

\"Ik begrijp uit je bericht dat een dame, welke op Station Noord in Groningen een klacht heeft ingediend. Heeft ze dit via de website gedaan? Zo ja, dan heeft ze een bevestiging ontvangen dat mijn collega's van de klantenservice er naar streven om haar binnen 15 werkdagen van een reactie te voorzien. Wanneer heeft deze dame een klacht ingediend en heeft ze dit inderdaad via de website gedaan of op een andere manier?\"

Gevraagde informatie vooralsnog niet gekregen. Klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Kees Pol