Klacht: Trein komt niet opdagen

op 25 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De trein van Leeuwarden – Harlingen haven is vanavond om 23:54 uur niet op komen dagen. Er sronden iets van 20 man op de trein te wachten. Ik ben 12:00 uur begonnen met werken tot 23:30 en wou niks liever dan naar huis, niks vervelende als de trein niet komt opdagen, er stond niks op internet, nergens wat aangegeven.. Helemaal niks, erg slecht van Arriva. Ik ben behoorlijk pist! Er kan natuurlijk ook wat gebeurt zijn maar zorg er dan voor dat de wachtende mensen het komen te weten of zorg voor ander vervoer. Ik heb uiteindelijk maar een taxi gebeld van Harlingen Haven naar Franeker, dit heeft me 13,50 gekost. Ik vind dat nogal veel vergeleken met de trein, helaas ben ik nu ook pas net thuis.. Erg jammer! Bedankt Arriva! Ik hoop dat jullie hier wat mee gaan doen, ik vind dat jullie deze kosten zouden moeten vergoeden, het is een fout van Arriva.

Voor contact kunt u mailen naar loisbles@hotmail.com

Mvg Lois

Als de trein komt opdagen of laat weten waarom die niet komt! Logisch toch?

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Goedemorgen Lois, Uit je bericht begrijp ik dat de laatste trein gisteravond, woensdag 24 augustus, niet heeft gereden waardoor je met ongemak verder hebt gereisd en extra kosten hebt gemaakt. Je kunt een verzoek tot restitutie indienen via het contactformulier op onze website via http://bit.ly/2aS5TeQ. Je kunt de relevante documenten, zoals de taxibon, in een bijlage toevoegen. Je verzoek zal vervolgens door onze klantenservice verder in behandeling worden genomen. Groet, ^JE

Arriva

Heeft op 04 september 2016 om 14:25 geantwoord

Hallo Lois,

Uit je bericht begrijp ik dat de laatste trein woensdag 24 augustus, niet heeft gereden waardoor je met ongemak verder hebt gereisd en extra kosten hebt gemaakt. Je kunt een verzoek tot restitutie indienen via het contactformulier op onze website via https://bit.ly/2aS5TeQ. Je kunt de relevante documenten, zoals de taxibon, in een bijlage toevoegen. Je verzoek zal vervolgens door onze klantenservice verder in behandeling worden genomen.

Groet,
^JE

Alle klachten die gemeld zijn door Loisblesssssz