Klacht: Trein Dagretour met hotdog wel betaald met Ideal geen voucher ontvangen

op 13 september 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

De vouchercode Trein Dagretour + HEMA hotdog en frisdrank van €19,- heb ik online besteld op 9 september 2016 maar heb geen vouchercode ontvangen in mijn mailbox, ook niet in de spambox.
De betaling is met Ideal reeds afgeboekt en heb daar ook een bevestiging van ontvangen.
Heb Hema 5 x een mail hierover gestuurd, waarop ik het geld terug wilde omdat ik de volgende dag met de trein moest. Ontving alleen een automatische mail binnen krijg dat ik zo spoedig mogelijk antwoord ontvang.Maar nee, hoor na 3 dagen gebeld, moest te lang wachten. Opnieuw dag 4 opnieuw gebeld en gesproken met Saksia zij kon mijn betaling ook zien en “nu pas” ook mij mails en vroeg of ze mij terug kon bellen. Na 10 minuten terug gebeld met als antwoord , Kan geen geld terug betalen en kan niets voor mij betekenen.
Vertelde haar duidelijk dat ik een product besteld had en betaald maar niet geleverd heb gekregen.Zij kon niets voor mij doen, schande ook nog gevraagd naar haar leiding gevende , maar kreeg als antwoord er is geen leiding gevende.Mail ticket nr. is 25144.
Hoe gaan we dit oplossen, heb de treinkaart niet meer nodig en wil alleen geld terug.

Als het geld weer op mijn rekening staat.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Reactie van de melder van de klacht Jameson 200

4 maanden geleden - Hema gaat schandalig om met klanten, geen reactie op e-mails.Lange wachttijden aan de telefoon. Levering van het betaalde en bestelde product niet aan klant. Wil geen reactie geven op KLacht.nl , heb nu aangifte gedaan bij de Politie.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jameson 200