Klacht: Trein / bus vervallen

Judith Thijssen op 07 november 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn dochter reist van Ulestraten naar Gulpen met bus en trein. Het was vandaag alweer de zoveelste keer dat er geen trein reed en ben ik alweer van mijn werk moeten terug komen om haar te brengen. Omdat ze in haar examen toets week zit. Haar abonnement kost €148,- p.m!!!!!!. en ik moet haar minimaal 4x per maand naar school brengen omdat er alweer een bus of trein uitvalt. Wie gaat dit vergoeden ?????

Gewenste Oplossing:

Vergoeding

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 07 november 2017 om 21:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Judith Thijssen,

Wat ontzettend balen dat de trein zo vaak uitvalt en dat haar examens in gevaar komen. Dat betreurt ons zeer. Excuses dat dit steeds gebeurt.

Voor een vergoeding kun je een verzoek indienen via: http://bit.ly/2wIz51S.

Excuses voor het ervaren ongemak en ik wens je dochter veel succes met haar examens! Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S.

Met vriendelijke groet,
^WB
Arriva Webcareteam

Judith Thijssen

Heeft op 08 november 2017 om 07:33 geantwoord

Even sorry zeggen en het is klaar ??? Zit niet op de kleuterschool

Alle klachten die gemeld zijn door