Klacht: Trein actie

op 01 november 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Hoi
Ik het zondag 15/10 samen met Esther brink 2 trein kaartje gekocht met en tompoes er bij nu stond er op het mapje waar de kassa bon in zat op de achter kan dat je voor 7 euro dus €5’50 en 1,50 verwerking koste en poket foto boekje kom laten maken nu zijn we langzamerhand bezig met het maken van het boek nu wilden het bestelen vandaag en doet de code het niet nu rond half 1vamidag opgebel naar de klantensurves zo van de code doet het niet ben ik van het kastje naar het muurtje gestuurd pas rond kwart voor 7 heb ik tog en nieuw code mogen ontvangen mijn vrindin Esther brink had het zelfde probleem maar hoe we ook in gesprek gingen met de klantensurver ze zijden je krijgt geen nieuwe code je het er geen Recht op je heb al en tompoes gehad maar ze heeft ook al uitgelegd zo van dat het niet eerlijk Is dat ik hem wel krijg en zij niet terwel ik ook en tompoes heb gehad dus we zijn nog een tijdje met hun in gesprek gewest en ze zij dat ze het gesprek ging eindigen en goiden de horen er op ik ben best wel boos over de Slegte surves van julie

Dat we ze gewoon en goed weken code geven
en voor de surves ( van kastje naar het muurtje )25% koring op het foto boekje

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Donja Brefeld