Klacht: Transavia komt afspraak niet na!

op 10 mei 2017 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Op uw scherm treft u de volgende afspraak aan;
Gisteren heb ik om ca. 18.18 uur vlucht HV6116 vertrek Malaga om 10.40 uur geboekt en ingechecked. Om 19.31 is mijn moeder overleden.( bewijs kan ik overleggen) Ik heb u direct gebeld en verzocht mijn boeking om te zetten na de crematie. U heeft mij verteld dat dit mogelijk is en wegens bijzondere omstandigheden zonder bijkomende kosten als ik u vandaag voor 15.00 uur informeer over mijn gewenste terugvlucht van Malaga naar Amsterdam. Een uur geleden heb ik dit aan u doorgegeven maar de onbehoorlijke telefoniste erkent mijn verhaal, ziet op haar scherm dat het klopt, maar weigert gemaakte afspraak na te komen door de vlucht HV6116 om te zetten naar vrijdag 12 mei 10.40 uur en verbreekt de verbinding. Ik kan dit niet accepteren, zal als er niet snel een oplossing komt een brief aan uw directie sturen, de publiciteit zoeken en uiteraard nooit meer met KLM Air France vliegen. Ronduit onbetrouwbaar gedrag!!

Als u niet alleen erkent dat mijn verhaal klopt, gemaakte afspraken nakomt, maar ook een behoorlijk overleg voert in plaats van een arrogante telefoniste die zegt dat zij niet bereid is mee te werken aan gemaakte afspraak omdat een collega van haar zich gisteren heeft vergist.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Village