Klacht: Transavia belazerd de boel

op 03 juli 2012 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 12 februari 2012 zelf een vlucht geboekt naar Mallorca bij www.Transavia.com. Ik kon voor € 20,- pp de stoelen ook reserveren. IUk heb daarvoor gekozen en zowel voor de heen- als de terugreis de stoelen op rij 1 gereserveerd en betaald. Ik heb een bevestiging en E-ticket gekregen van bovenstaande.
Nu een week voor vertrek krijg ik ineens een ander E-ticket en stoelen op rij 2 en rij 15.
Natuurlijk gebeld met Transavia.com en reactie dat er nu niets aan te doen is. Ik moet anders zelf even de mensen op rij 1 aanspreken of ze met mij willen ruilen.
Wat een %@#%$#@!$#% bedrijf.
Je bent dus klant tot er betaald is en daarna mag je het zelf uitzoeken.
Dus NOOIT NOOIT meer met Transavia.

Gewenste Oplossing:

Gewoon de gereserveerde stoelen op rij 1 op de heen- en terugvlucht.

Alle klachten die gemeld zijn door zandje2