Klacht: TRAM

OHOHOH op 21 december 2013 over GVB amsterdam in de categorie Vervoersbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

AFGELOPEN ZONDAG MAAKTE IK WEDEROM MEE DAT TRAM 1 WEGREED TERWIJL IK VOOR DE DEUR AANKWAM! ( OVERSTAP VAN 3 NAAR 1). HET MAAKT ME WOEDEND! IK MAAK DIT REGELMATIG MEE OF ZIE HET GEBEUREN TERWIJL IK IN DE TRAM ZIT EN REIZIGERS MEE WILLEN EN DE TRAM VOOR HUN NEUS WEGRIJD;WAT EEN SLECHTE SERVICE! WAT MOETEN DE TOERISTEN WEL VAN ONZE STAD DENKEN! IK KOM NET UIT EDINBOURGH EN WORDT DAAR WERKELIJK ZÉÉR GOEDE SERVICE/ KLANTVRIENDELIJK GEHANDELD! WAT EEN VERSCHIL!
IK SCHAAM ME TOV TOERISTEN EN BEN ZELF OOK ZÉÉR VERONTWAARDIGT BETREFT DE ZG SERVICE BIJ GVB! SCHANDALIG

Gewenste Oplossing:

IK SNAP DAT DE CONDUCTEUR NIET TE LANG KAN WACHTEN, MAAR VOOR JE NEUS WEGRIJDEN IS ONVERDRAGELIJK! DUS EVN DE DEUR OPEN HOUDEN... ( GELUKKIG DOET EEN ENKELE BESTUURDER T WEL)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GVB amsterdam

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GVB amsterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door