Klacht: Trage internet

op 10 juli 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben van Ziggo naar KPN overgestapt en oh wat ben ik ontevreden. Het internet in huis is heel traag,. Voor ik een video bekijk moet ik uren wachten. Bij Ziggo heb ik dat probleem NOOIT ervaren. Ik ben ontzettend teleurgesteld, uw collega heeft mij gezegd dat het internet in huis ook goed en snel zou zijn. Ik merk er niks van en kan dit geen week langer volhouden.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden wanneer mijn internet snel werkt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Meryama