Klacht: Trage en slordige herstelwerkzaamheden van erg slechte tablet

op 10 januari 2014 over Conrad in de categorie Electronica Winkels - ketens

Zojuist heb ik het contactformulier op Conrad’s website ingevuld met de klacht, die ik hier deels herhaal.

Op 15 november 2013 heb ik mijn defecte tablet naar u teruggestuurd volgens de regels van Conrad met alle toebehoren, zoals kabels, en netjes in de originele verpakking.

Ik heb al geklaagd over de trage afhandeling en ook aangegeven dat ik weinig vertrouwen heb in herstel omdat de tablet wel erg slecht was; hoe vriendelijk de brieven van het Duitse moederbedrijf ook zijn, ik zit al die tijd zonder tablet. Daarom heb ik bij de evaluatie van de afhandeling van mijn klacht gevraagd om terugstorting van mijn aankoopbedrag. De tablet mogen ze houden.

Nu ontvang ik, behalve veel te laat, de tablet in een willekeurige doos zonder toebehoren. Ofwel, ik kan de tablet nog steeds niet gebruiken. Dit gaat zo echt veel te lang duren, ik heb er behalve privé ook qua werk last van dat ik niet over een tablet beschik. Ik heb wederom verzocht mijn geld terug te storten om een andere tablet te kopen.

Geld terug.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Conrad

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Conrad over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Conrad in behandeling genomen

Heeft op 10 januari 2014 om 14:55 geantwoord

Bericht van Conrad

3 jaren geleden - Geachte klant... Onze excuses hiervoor. Dit is niet zoals het normaal gesproken afgehandeld wordt. We nemen contact op met de leverancier (die de reparatie gedaan heeft) om te zorgen dat alle toebehoren en verpakking alsnog naar u gestuurd worden. Aangezien het product momenteel niet op voorraad is, kunnen we u helaas niet de accessoires van een ander exemplaar toesturen. Met vriendelijke groet, Martijn Conrad webcare

Conrad

Heeft op 10 januari 2014 om 15:12 geantwoord

Martijn
Conrad webcare

=====================================================================================================================================================================
• micro USB auf USB-Kabel zum Anschluss an den PC
• micro-USB Adapter (OTG-Kabel)
• Ladegerät
• Anleitung

Met enkele dagen zullen deze items bij u afgeleverd worden.

Martijn
Conrad webcare

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Conrad beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht mtw

3 jaren geleden - Vreemd dat het bedrijf op deze site mag aangeven of de klacht is opgelost. Dat is die niet. Ten eerste kan de verloren tijd nooit meer ingehaald worden. Ten tweede moet ik nu nog langer gaan wachten!!!! Ik vraag mijn geld terug. Langer wachten is NIET de oplossing. Dus graag status zetten op 'niet opgelost'

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Conrad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Conrad

3 jaren geleden - UPDATE 21/1: Geachte klant... De accessoires zijn inmiddels in ons magazijn in Zuid-Duitsland aangekomen en worden vandaag naar u verzonden. Het gaat om de volgende items: • micro USB auf USB-Kabel zum Anschluss an den PC • micro-USB Adapter (OTG-Kabel) • Ladegerät • Anleitung Met enkele dagen zullen deze items bij u afgeleverd worden. Met vriendelijke groet, Martijn Conrad webcare

Alle klachten die gemeld zijn door mtw