Klacht: Trage en slechte afhandeling

op 01 mei 2017 over Telegraaf Aanbiedingen in de categorie Deal-Sites

In februari heb ik via telegraaf aanbiedingen een MacBook gekocht. 4 februari is het geld afgeschreven. Eerst heb ik al hele lange tijd moeten wachten op de levering. Uiteindelijk geleverd, bleek de MacBook niet goed te werken. Na weken heen en weer gemaild, de MacBook in maart opgestuurd, waarna ik 24 maart een mail kreeg dat hij was ontvangen. Het geld zou binnen 14 dagen worden terug gestort. Dus ik op 16 april weer een mail gestuurd dat ik nog steeds mijn geld niet retour heb gekregen. Krijg ik bijna een week later op 22 april pas weer reactie, dat het geld nu binnen 10 dagen teruggestort wordt. Ik wacht nog steeds…
wat een slechte afhandeling van een slecht geleverd product!

We zijn 3 maanden verder en ik heb geen product en ook nog steeds mijn geld niet terug. Ik vind dit een schandalige afhandeling en verwacht dan ook een goede compensatie van Telegraaf Aanbiedingen.
Mijn recensie en ervaring is in ieder geval heel slecht!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telegraaf Aanbiedingen

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf Aanbiedingen in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf Aanbiedingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf Aanbiedingen

Heeft op 03 mei 2017 om 15:23 geantwoord

Beste mevrouw Pieterse,

Erg vervelend om te vernemen dat het zo lang geduurd heeft voordat u het aankoopbedrag op uw rekening terug heeft gekregen!
Nu is het wel zo dat de refundprocedure bij een Macbook iets langer duurt dan bij andere producten omdat het een kostbaar product is, maar dit heeft inderdaad ontzettend lang geduurd. Onze oprechte excuses hiervoor.

De refund is op 28 april door ons verwerkt, dus dat betekent dat het bedrag ondertussen op uw rekening terug te vinden moet zijn onder 'Stichting Escrow Icepay'.

Mocht u hierover toch nog vragen hebben dan kunt u ons altijd mailen op info@telegraafaanbiedingen.nl.

Team Groupdeal / Telegraaf Aanbiedingen

Alle klachten die gemeld zijn door Jorinda10