Klacht: Trage en onoverzichtelijke website na vernieuwing

op 09 september 2018 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds de laatste aanpassingen aan de ING website is deze alleen maar trager en onoverzichtelijker geworden. Het is bijna ondoenlijk ’n eenvoudige betaalopdracht te versturen laat staan deze ongedaan te maken als je de verzending van de opdracht wilt opschorten of ongedaan maken.

Gewenste Oplossing:

De vorige website (enkele maanden terug) weer activeren. Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 10 september 2018 om 09:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hi vhal!

Ontzettend jammer om te lezen dat de nieuwe site zo slecht bevalt :-( Zou je misschien uit kunnen leggen wat het precies is waardoor de site zo moeilijk uit te puzzelen is voor je? Feedback is uiteraard altijd welkom, al helemaal sinds de site relatief nieuw is!

Het is overigens nog wel mogelijk om terug te gaan naar de 'oude' Mijn ING. Dit doe je door, wanneer je eenmaal ingelogd bent in de nieuwe omgeving, linksboven op de oranje leeuw te klikken. Hierna verschijnt er een mogelijkheid om terug te gaan ;-)

Met vriendelijke groet,

Sebas
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door vhal