Klacht: Trage afhandeling bagage schiphol

op 15 december 2017 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zaterdag 09/12/2017 om ca. 00.15 hr. is ons Transavia toestel, komende vanuit Agadir, geland op de buitenvederbaan/Schiphol en aangesloten op de “sluis”( kostte ook weer vele minuten onnodige wachttijd!) Pas om 01.10 hr konden wij onze bagage van de band halen en door de douane gaan.
Het is werkelijk absurd dat het ontladen en transporteren van de bagage bijna een uur duurt! Als passagier van Transavia voel ik mij geminacht.
De zeer trage afhandeling is waarschijnlijk het gevolg ervan, dat slechts een karretje ingehuurd wordt voor het bagage transport tussen vliegtuig en bagageband?!

Gewenste Oplossing:

Veel kortere wachttijden bij het wachten op de ruimbagage.
Hoop / verwacht dat de overgang naar het nieuwe vliegveld Lelystad veel verbeteringen geeft, Schiphol is n.l. een ramp voor de passagiers!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A.Broekhuizen