Klacht: traag/wegvallend internet. haperende tv, geen telefoon

op 11 mei 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Misleidende reclame over snelheid van het internet, supersnel dacht het niet, wifi valt weg of is helemaal niet beschikbaar, als je wifi hebt is het zo traag als…., sinds een week stilstaand beeld, of helemaal geen tv, vaste telefoonverbinding doet het meer niet dan wel. Veelvuldig contact met een ontzettend bedroevend slecht callcenter, Een paar van de opmerkingen : Dan woont U zeker in een groot huis, dat komt door het warme weer, oh nou dan kijkt u toch tv op uw laptop,dan koopt u toch een externe router !!!!! Kijk eens op allestoringen hebt ik geadviseerd, dit is echt bedroevend en daar betaal ik 75,00 per maand voor. Heb van ellende een internetkabel moeten kopen voor de laptop. Terwijl ik met de laptop nog geen meter van de modem zit. Ik ben zo ontzettend pissed off!

Als alles gewoon naar behoren werkt, en Ziggo de klanten en de klachten serieus neemt !!!! En niet met slappe excuses aan komt die kant nog wal raken.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jazz2010