Klacht: Traag vanaf restitutie

-Erwin- op 09 juli 2020 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Onze vlucht naar Los Angeles kan niet doorgaan, ivm het inreisverbod in de VS. Wij zijn al vanaf april in contact met KLM hierover, telkens snelle, correcte reactie. Vanaf het bericht dat we informatie gingen inwinnen over restitutie moeten we gemiddeld 36 uur wachten op een reactie. Om dan de vraag minstens 4 keer te moeten herhalen voor we daadwerkelijk antwoord hebben. Vorige week eindelijk alles voor elkaar gekregen met ze, restitutie-aanvraag is gedaan, bevestigd door KLM, welke al toegezegd heeft dat we recht hebben op volledige restitutie (ivm annulering retourvlucht door henzelf). Toch krijgen we de oproep in te checken voor de vlucht, maar wederom geen reactie op de vraag hoe dit kan. Voor zo’n gigantisch bedrijf, wat staatssteun krijgt, wat zijn topman €800.000 bonus kan geven en wat een 24 uur klantenservice heeft Is de communicatie meer dan ondermaats. Zelfs bij drukte ivm het Coronavirus kan het beantwoorden van 1 simpele vraag niet meer dan 36 uur in beslag nemen. Waarna het antwoord niet eens past bij de vraag en je de vraag meermaals moet herhalen. KLM gaat extreem slecht om met klanten en ik zou iedereen willen afraden ooit van hun diensten gebruik te maken. Het is het gewoon niet waard.

Ik ben tevreden wanneer KLM 1) reageert binnen enkele uren ipv na 36 uur 2) wanneer ze in 1 keer antwoord geven op de vraag en 3) wanneer ze restitutie-aanvragen daadwerkelijk met enig tempo behandelen. Ze hebben het over maanden! Dat is toch onacceptabel?

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door -Erwin-