Klacht: Traag met verzenden

op 22 juni 2016 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 15-06 een bestelling geplaats “alles op vooraad” en een week later nog niks! dit is te triest ano 2016.
de status van de bestelling staat al een tijd op verzonden en als ik de track&trace nummer intik bij post nl krijg ik de melding dat het pakket wel is aangegeven maar nog niet ontvangen is door post.nl
ik heb eergister (nacht) een bestelling bij boohoo geplaats en die heb ik vanochtend ontvangen. pakketten die van engeland komen zijn nog sneller. dit kan toch niet?

Gewenste Oplossing:

ik zal tevreden zijn als ik mijn verzendkosten vergoed krijg. want voor zo'n trage verzending hoef je niet te betalen vind ik.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 09 juli 2016 om 15:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo,

Jammer genoeg hebben we te maken gehad met een flinke achterstand in ons magazijn. We zijn met man en macht bezig geweest om alle pakketten bij de klanten te bezorgen. Onze excuses voor dit ongemak en het lange wachten. Mochten er in de toekomst nog dergelijke vragen zijn met betrekking tot voorraad en leveringen, neem dan gerust contact op met onze eigen H&M Klantenservice. Wij helpen jou dan graag verder.

Met vriendelijke groet,

H&M Klantenservice

Je kunt ons bereiken op:

Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.

Telefoon 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax 0900 - 0401059
E-mail klantenservice.nl@hm.com

Shop around the clock.
www.hm.com 24 hrs open.

Alle klachten die gemeld zijn door Inna25