Klacht: Traag met alles

op 05 februari 2018 over Hunkemoller in de categorie Kledingwinkels

Als je iets retourneert aan Hunkemoller, duurt het heel lang voordat je een bevestiging krijgt dat het is aangekomen. Daarna zeggen ze binnen 10 dagen het geld op de rekening terug te storten, maar ook dat komen ze niet na.

Het geld moet binnen een week terug op de rekening van de klant staan

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hunkemoller over deze klacht.

Bericht van Hunkemoller

8 maanden geleden - Geachte mevrouw van de Scheur, Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar onze internetklantenservice. Wij hopen op een zo snel mogelijke reactie. Met vriendelijke groet, Customer Care

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hunkemoller in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hunkemoller een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hunkemoller

Heeft op 06 februari 2018 om 15:58 geantwoord

Geachte mevrouw Van de Scheur,

Bedankt voor uw reactie.

Onze klantenservice van onze internetshop heeft al met u contact hierover gehad. We hebben dit nogmaals voor u nagevraagd en de terugbetaling is op 23 januari gedaan. De klantenservice van onze Internetshop gaat u hier nogmaals een e-mail over versturen zodat alles duidelijk is en opgelost is.

Mocht u toch nog vragen hebben dan kunt u een e-mail sturen naar klantenservice@hunkemoller.com

Customer Care
Hunkemöller