Klacht: Touch disease iPhone 6 plus

op 18 december 2017 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Kopie klacht :

Geachte klachtenservice,

Al jaren doen wij zakelijk zaken met T-mobile. Nu doet zich het probleem voor dat diverse zakelijke toestellen last hebben van het erkende Apple Touch Disease probleem. Drie van onze toestellen hebben te kampen met dit probleem met als gevolg dat de toestellen onbruikbaar zijn en dit onze bedrijfsvoering verstoord. Het probleem is alleen moeilijk op te lossen zonder van het kastje naar de muur verwezen te worden. Vanuit de klantenservice van T-mobile wordt ik wel geholpen maar snappen ze het probleem niet en verwijzen ze mij door naar dynasure/fix, deze verwijst mij terug naar T-mobile. Zodra ik dan wederom de kwestie uitleg en ook verwijs naar de verantwoordelijkheid van T-mobile gezien de garantie begrijpen ze het maar moet als nog mijn telefoon naar Dynafix/sure die mij als nog altijd een eigen risico berekenen omdat hun een verzekeringsbedrijf zijn die reparaties uitvoeren.
Momenteel kom ik niet verder en heb ik de optie nog om naar een t-mobile winkel toe gaan waar ik het abonnement heb afgesloten, tevens is er geen mogelijkheid om te spreken met een leidinggevende en vertellen de dames mij van de klantenservice: ” we vinden het heel vervelend maar wij moeten de procedure volgen”. Al met al een vervelende situatie die onnodig veel tijd kost en zorgt dat ik weg wil als klant bij T-mobile zakelijk. Naast mijn onvrede doet het mijn bloed zo koken dat ik haast bereid ben juridische stappen te ondernemen uit principe ondanks dat dit financieel gezien een hele onverstandige keus zal zijn gezien de kosten/baten.
Middels deze email wil ik dus een klacht indienen en zie ik graag op korte termijn een voorstel van u tegemoet.

Vriendelijke groeten,

Wanneer mijn toestellen kostenloos vervangen worden door T_mobile omdat ik dit zelf niet kan doen via Apple, gezien hun de leverancier zijn van het toestel( t-mobile)

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Carlijnnn