Klacht: totaal onbereikbaar en ik krijg ruim 5000,00

op 29 mei 2021 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

in 2019 al 5435,00 betaald voor mei 2020. reis werd geannuleerd en opnieuw geboekt voor mei 2021. Werd ruim 2,5 week geleden gebeld over de annulering en men zei dat ik nu binnen 2 weken geld terugkrijg. Nog steeds niets gehad en vragen om je geld is totaal onmogelijk. Chat ligt eruit telefonisch onbereikbaar ( wachttijden 45 min ) terugbelverzoeken worden genegeerd.

Gewenste Oplossing:

als ik mijn geld eindelijk terug heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door huub1000